torsdag 6 maj 2010

Spigo - Vinn Riktiga Pengar

Längesen jag skrev nu sist igen, men nu kommer jag med ett tips om du vill ha chans till att vinna pengar utan att riskera dina egna. Sidan heter spigo och där kan du spela allt ifrån barslots till ett väldigt populärt spel som kallas "ballong". Varje dag får du 6 skrapplotter att skrapa och tre lotter att använda i superjackpotten.

Har du några minuter över och vill fördriva tiden gå in och spela på spigo en stund och ha chansen till att vinna lite pengar, det är naturligtvis gratis. Förövrigt är allt det jag skriver om gratis på denna blogg, om jag inte skriver något annat.

Du kan skapa ditt konto här

/Andreas

2 kommentarer:

  1. Spigo är den bästa webbsidan på Internet. Bara synd att det finns dem som vill förstöra för andra där.

    spel.hemmetsjournal.se är ytterliggar en spigo sida.

    SvaraRadera
  2. Bra tidsfördriv, hehe. Vad menar du med att andra förstör för en? Jag har hört att king inte är en bra sida, där vissa som vunnit många gånger anklagats för att ha fuskat. Inte hört något liknande om spigo.

    Tack för tipset, det visste jag faktsikt inte.

    /Andreas

    SvaraRadera