lördag 6 mars 2010

Tjäna pengar på att ta emot mail

Du stör dig säkert lika mycket på det som jag gör, nämligen att många av de som tjänar stora pengar på nätet inte skriver något konkret exempel, det är väldigt mycket abstrakt och alla lovar dig hit och dit att du ska få det ena med det tredje.

Jag hoppas att denna bloggen inte är sådan för dig, för då har jag misslyckats totalt. jag vill att du ska kunna följa mig och min utveckling på denna blogg med användbara tips som du själv kan ta i akt. Det är det som ska skilja och kommer att skilja min blogg från många skojare där ute i cyberrymden.

För mycket prat och för lite länk. Därför ger jag dig ett program jag har gått med i som handlar om att man tar emot e-post, i e-posten som skickas till dig finns det erbjudande och/eller reklam från betalande företag. Bara genom att ta emot e-post kan du tjäna någon extra hundralapp. Nu får du betalt för de mailen som i vanliga fall ändå, på ett eller annat sätt, kommer till dig.

Läs mer och bli medlem här

/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar